Federación Canaria de Voleibol
12/01/2020 a les 15:00 · Copa Princesa 2020 Final CV Sayre Décimas — CV Vall D,Hebrón 12/01/2020
Capçalera

CV SAYRE DÉCIMAS : PRINCESAS DE ESPAÑA

El CV Sayre Décimas se acaba de proclamar campeón de la Copa Princesa de Voleibol 2020, tras vencer al CV Vall D,Hebrón por 3 sets a 0.


De esta forma el conjunto canario se alza con este prestigioso torneo en Palma de Mallorca tras doblegar en el día de ayer al equipo anfitrión por idéntico resultado.


Hay que resaltar que el MVP para la jugadora más valiosa de este campeonato cayó en manos de la gran canaria y líbero Laura Hanna González, que ha hecho un campeonato espectacular.


Desde la Federación Canaria de Voleibol queremos felicitar a jugadoras, técnicos y club por el gran año que están haciendo.

Segueix tota la informació de la competició al teu mòbil iPhone o Android
Segueix-nos

El seu navegador no ha estat capaç de carregar tots els recursos de la nostra web, és possible que hagin estat bloquejats per un firewall, un proxy, algun complement o la configuració del seu navegador.

Pot provar a prémer Ctrl + F5 o Ctrl + Shift + R per a forçar al seu navegador a intentar descarregar-los un altre cop, o si això no funciona, a utilitzar un altre navegador o contactar amb l'administrador del sistema o proveïdor d'Internet per solucionar aquest problema.