Última noticia
Federación Canaria de Voleibol
07/07/2022 10:27 · Competición Vóley Playa Masculino 2021/22

Mañana comienza un apasionante Campeonato de Canarias de voley playa sub15 en Gran Canaria

Llega el Campeonato de Canarias de voley playa sub 15 del 8 al 10 de julio en la playa capitalina de la ciudad de grancanaria, en la playa de Las Alcaravaneras. Los mejores equipos sub15 se dan cita en lucha de ser el mejor club de Canarias El Campeonato de Canarias de voley playa sub16 ya está aquí y con él llegan los mejores equipos a Gran Canaria, en busca de ser el mejor club del archipiélago. El campeonato se divide en dos grupos, el A y el B, tanto masculino como femenino. Se van a disputar todos los encuentros en la playa de Las Alcaravaneras,… Veure més

Veure
0 M'agrada

M'agrada
Calendari
No hi ha dades per mostrar
Segueix tota la informació de la competició al teu mòbil iPhone o Android
Segueix-nos

El seu navegador no ha estat capaç de carregar tots els recursos de la nostra web, és possible que hagin estat bloquejats per un firewall, un proxy, algun complement o la configuració del seu navegador.

Pot provar a prémer Ctrl + F5 o Ctrl + Shift + R per a forçar al seu navegador a intentar descarregar-los un altre cop, o si això no funciona, a utilitzar un altre navegador o contactar amb l'administrador del sistema o proveïdor d'Internet per solucionar aquest problema.