Última noticia
Federación Canaria de Voleibol
08/07/2021 09:38 · Competición Vóley Playa Femenino 2020/21

Preparar unos Juegos Olímpicos desde otro punto de vista

El árbitro tinerfeño José María Padrón acudirá en Tokio a su tercera cita olímpica y lo hará con la responsabilidad, el orgullo y la satisfacción que supone. Sin embargo, como cualquier deportista, se prepara para volver a estar a la altura El próximo 18 de julio arrancará la tercera aventura olímpica de José María Padrón. El colegiado tinerfeño pondrá rumbo a los Juegos Olímpicos de Tokio para sentir en sus propias carnes lo que significa el evento deportivo más importante del universo. Sin embargo, al mismo tiempo que un deportista… Veure més

Veure
0 M'agrada

M'agrada
Calendari
No hi ha dades per mostrar
Segueix tota la informació de la competició al teu mòbil iPhone o Android
Segueix-nos

El seu navegador no ha estat capaç de carregar tots els recursos de la nostra web, és possible que hagin estat bloquejats per un firewall, un proxy, algun complement o la configuració del seu navegador.

Pot provar a prémer Ctrl + F5 o Ctrl + Shift + R per a forçar al seu navegador a intentar descarregar-los un altre cop, o si això no funciona, a utilitzar un altre navegador o contactar amb l'administrador del sistema o proveïdor d'Internet per solucionar aquest problema.