Federación Canaria de Voleibol
15/02/2020 a les 18:44
Capçalera

EL CV SAYRE CC LA BALLENA SE PROCLAMA SUBCAMPEÓN DE LA SUPERLIGA JÚNIOR FEMENINA

El CV Sayre CC La Ballena no pudo doblegar al DSV CV Sant Cugat en la final celebrada en el día de hoy en el Centro Insular de Deportes y se proclama subcampeón  de la Superliga Júnior Femenina 2020.


Este gran evento, celebrado durante toda la semana en Las Palmas de Gran Canaria en los Pabellones de El Batán, Juan Beltrán Sierra y Centro Insular de Deportes, se ha cerrado en el día de hoy con la celebración del tercer y cuarto puesto y la gran final. En el último de los partidos, el DSV CV Sant Cugat ha vencido al CV Sayre CC La Ballena por 3 sets a 0 (25-23, 25-9 y 25-20).


Muchas felicidades al conjunto grancanario por el gran torneo desarrollado.

Segueix tota la informació de la competició al teu mòbil iPhone o Android
Segueix-nos

El seu navegador no ha estat capaç de carregar tots els recursos de la nostra web, és possible que hagin estat bloquejats per un firewall, un proxy, algun complement o la configuració del seu navegador.

Pot provar a prémer Ctrl + F5 o Ctrl + Shift + R per a forçar al seu navegador a intentar descarregar-los un altre cop, o si això no funciona, a utilitzar un altre navegador o contactar amb l'administrador del sistema o proveïdor d'Internet per solucionar aquest problema.