Federación Canaria de Voleibol
12/11/2019 a les 18:57
Capçalera

UNA NUEVA JORNADA LLENA DE CONTUNDENTES VICTORIAS EN LA LIGA CANARIA SÉNIOR

Después de finalizar este fin de semana los encuentros de la Liga Canaria Sénior, los resultados que nos ha dado la competición nos traen guarismos bastante contundentes. En la isla de Gran Canaria, liga de chicos, el CV San Roque venció el CV 7 Islas Vecindario por 0 sets a 3. En Tenerife, el CD FV Élite Voley venció al CV Orotava por 0 sets a 3.


En la competición femenina, isla de Gran Canaria, el CV 7 Islas Vecindario doblegó al CD Voleibol Guía por 3 sets a 1, el Ibsa CV CCO 7 Palmas hizo lo propio contra el CD Voleibol San Roque por idéntico resultado que el anterior. El Claret venció al CV Sayre Viajes Las Palmas Travel por un ajustado 3 sets a 2.


En la isla de Tenerife, el CD Cisnalter le ganó al AD Aguere por 3 sets a 0, el Cuesta Piedra Santa Cruz al CV Mencey Realejos por idéntico resultado, el CV Villa Orotava por 3 sets a 0 al CV Taknara y el CD Voleycruz también por 3 sets a 0 por CV Haris.

0 M'agrada

M'agrada
Segueix tota la informació de la competició al teu mòbil iPhone o Android
Segueix-nos

El seu navegador no ha estat capaç de carregar tots els recursos de la nostra web, és possible que hagin estat bloquejats per un firewall, un proxy, algun complement o la configuració del seu navegador.

Pot provar a prémer Ctrl + F5 o Ctrl + Shift + R per a forçar al seu navegador a intentar descarregar-los un altre cop, o si això no funciona, a utilitzar un altre navegador o contactar amb l'administrador del sistema o proveïdor d'Internet per solucionar aquest problema.